Tag Archives: Hayrettin

Hayrettin manyak şef Sıra Gecesinde video

Manyak Şef Sıra Gecesine Katılırsa

Master chef türkiye programınıhayrettin-master-manyak-şef-sira-gecesi tiye alan Hayrettinin manyak şef bölümleri devam ediyor. Daha önce manyak şef öğrenci evine girmişti sonrasında gerçek bir lokantada gizli kamera şakası yapılmıştı. 30 nisan programında ise manyak şef sıra gecesini karıştırıyor. Çiğ köfte manyak şefle yapılır. Video görüntülerini izleyelim.

hayrettin manya şef sıra gecesi, hayrettin manyak şef, manyak şef sıra gecesinde, manyak şef video izle, manyak şef çiğ köfte, master chef taklit,

Urfalıyam ezelden göynüm geçmez güzelden.
Manyak şefin ikinci bölümü
Keselim kes üfle yarışmaya başlıyoruz
Bu ne harç mı bu inşaat harcı gibi sacit
isot nerde işte çalışkan öğrencinin hali başka oluyor
isminiz ne ? Berkecan
Berke can ne ya bundan sonra senin adın Halil
Çiğ köftenin en önemli malzemesi nedir?
Biraz daha terlemesi lazım bol bol terle yani tuz eksik
Bir kız gördüm karalı
fadile li fa dile
aşkından düştüm dile
bakalım en çok kim terlemiş
Halil abi ölmüş zaten
değiştir değiştir

 

Hayrettin ve Ulvi Vampir Minibüste Kamera Şakaları

Hayrettin Ulvi Vampirler Minibüste

2 Nisan Gecesi Hayrettinin konuğu Bülent Çolak Yani Geniş Aile dizisindeki en komik karakterlerden biri olan Ulvi idi. İkisi birden Vampir kılığına girdiler Twilight hesabı ve dolmuşa bindiler. Bütün yolcular hayrettinin ekibinden ve 1 tane kurban beklediler şaka yapmak için. Bütün şakaları yükledim. Bakalım güzel bi gizli kamera şakası olmuş mu yaptıkları.

Hayrettin Ve Ulvi Dolmuşta Vampir


Bakalım Türk insanı Vampir görünce nasıl tepki verecek?
Abi bizim kan ihtiyacımız var ya
auuuuu auuu
kafa güzel bunlarda heralde
para toplayamazsak agrrrr
Aç kapıyı açç minibüste vampir var
ve adam kaçar topuk arkasına bile bakmadan

Hayrettin Ve Ulvi Gizli Kamera Şakası

Hadi abicim biraz hızlı gidiver
Kurtköye gider mi?
Kurtköy işte
Kurt köyü biliyor musun?
Kan grubun ne?
ne yapıcan
neyi ne yapacam kızılay merkezine çalışıyorum
lazım kan lazım
Bize Kan lazım Kanka
kan grubunu söylesene kardeşim
A
ne a, sadece a
şimdi anlarız
Biz Vampiriz
KAn istiyoruz
şurda kan davası olsa laf etmezsin

Hayrettin Ve Bülent Çolak Vampir Şakası

Oğlum karıncalandım
kan şekerim düştü benim ya
hasta mı nedir bunlar
ağızlarında dişleri de diken diken olmuş
kan şekerimiz düştü
kapıyı açsana
sırayla yiyeceğiz

hayrettin ulvi dolmuş şakaları, hayrettin ulvi kamera şakaları, hayrettin ulvi minibus sakası, hayrettin ulvi vampir şakaları, hayrettin ve ulvi, vampirler minibüste,

Saksı değilim ben – Erol büyükburç kamera şakası Hayrettin

Hayrettin Saksı Değilim Ben Muavvinim

Star Tv Hayrettin Erol Büyükburç kılığına giriyor ve Halk otobüsünde muavvinlik yapıyor. Tabi saksı değilim ben muavvinim diye bağırıp çağırınca herkes korkuyor da. Hatta bi de masaya vuruyor milletin yüreği ağzına geliyor.. Ama televizyon başında izleyiciler gülmekten kırılıyor.. Gizli kamera şakasının video görüntülerini izleyin. Hayrettin Bi gün dayak yemezse iyidir..

Ben Saksı Değilim En çok bana soracaksınız video izle


Kuleli durağından geçiyor mu?
Saksı değilim ben muavvinim ben
ay özür dilerim..
Bana saksı muamelesi yapamazsınız..
lütfen ben buradayken benim ağırlığımla hareket edin
En çok bana soracaksınız Saksı değilim ben burda akbili basarken

hayrettin-saksı-değilim-ben-otobüs-şakasıŞirinevlerden gidiyor mu

ne bağırıyorsun, lütfen bi selam verin ne olursunuz
ben saksı değilim ben lütfen bana sorun
neyapıyorsun ya aptal mısın?

Selamun aleykum, aleyküm selam

gelmiş geçmiş en ünlü muavvin…
hayrettin erol büyükburç kılığında, hayrettin erol büyükburç taklidi, hayrettin gizli kamera sakasi, hayrettin otobus şakası, muavvinim ben saksı değilim, saksı değilim ben hayrettin,

Hayrettin Metrobüs Reklamı – Nefes Alsam Yeter!

Hayrettin’in Metrobüs Reklamı

hayrettin-metrobüs-reklamı-izleHafta içi Vatan Şaşmaz’lı twitter reklamından sonra Hayrettin elini çabuk tuttu ve hemen bir video ile cevabı yapıştırdı. Ter kokusu, ayakta hiç tanımadığın insanlarla dip dibe gitmek, tutacak yer bulamama falan da en son bi boş koltuk görüyor bi hareketleniye sonunda adamın kucağına oturuyor. Videonun sonunda da imzasını atıyor. Eğer bir Vatan, Şaşmaz ise metrobüsten; O vatan medenidir! imza: Hayrettin Metrobüs.. Nefes Alsam Yeter

Hayrettin Hayko Cepkin derste – Hayro şakası

Hayrettin Hayro Derste Kamera şakası

Hayrettin Hayko cepkin kılığında marmara üniversitesinde bir sınıfta derse girip Gizli kamera şakası yaparsa ne olur?

öğğaa

efendim?
şimdi bir sınıf temsilciniz var mı?
sen misin? İsmin?

hayrettin-hayko-derste-kamera-şakası-izleHayro

öğğğğa

motive olamadım hocam..
5 dakikada bir yapmak zorundayım..

çık dışarı , dışarıya çık

bi kez daha yapabilir miyim?
son bir kez? öğğ

Hayrettin Boş Akbil ile Otobüs şakası Gizli Kamera

Hayrettin Akbil Şakası

Star Tv de komedi programi yapan Hayrettin Oyle bir otobus sakasi yapti ki izleyenleri guldurdu amahayrettin-akbil-şakası-gizli-kamera-otobüs-istanbul sakazede otobus soforlerini de cileden cikartti.. Bazi otobus soforleri iyice sinirlendi ama bazisi da kahkaha atmaktan kendini alamadi..Hayrettin akbil basar gibi yapip agziyla akbil sesi cikariyor ve iste bos akbil ile otobuse binmek boyle olur diyor.. Pek basarili oldugu soylenemez 😀 Mesela soyle bir diyalog
-Agzinizla yapmayin
-neyle yapayim?

Hayrettin Alınmamış Kaş iyidir – Tarrak gibi Kaş

Alınmamış Kaş İyidir?

Star Tv Hayrettin bu defa da kaşlarını aldıran adam a taktı.hayrettin-alınmamış-kaş-iyidir-kalin-kaş Ama ters istikamette. O adam nasıl alınmış kaş için video yapıyorsa hayrettin de kaşlarına hiç dokunmamış bakalım video görüntülerinde neler var izle


Tarak gibi kaş
hiçbir zararı yoktur cillop gibi kaştır
Kaş olduğu zaman iyidir ama kaşı kestiğin zaman tavuk götüne benzer.
farkettiniz mi bende alın yazısı yok bende kaş yazısı var
yandan baktığınız zaman karizmatik önden baktığınız zaman seksi hi hi hihi
ben de kaş burun kılı bıyık saç kepsi birleşik yani saçtan biraz aldığınız zaman denge bozuluyor
Benim kaş formula pisti gibi san marino pisti gibi
burnumdaki kılcal damarları görüyor musunuz dışarı fırlamış artıkalınmış-kaş-iyidir-cillop-arıza
Göbekteki pamuk da önemlidir
Tarrak gibi kaş

Alınmış Kaş İyidir

Bu da hayrettinin dalga geçtiği videonun orjinali Arıza adam cillop gibi kaş iyidir

Cillop gibi kaş iyidir
orta tarafta siyah köprü olmasından tek kaş olmasından çok daha iyidir
gözdeki ifadeyi düzenler etkili hale getirir
ruha gözler böyleye daha iyi pencere olur
Alınmış kaş alınmamış kaştan daha iyidir