Anasayfa > Magazin Haberleri > Selen Soyder Sevgilisi Kim? Hayatı Resimleri

Selen Soyder Sevgilisi Kim? Hayatı Resimleri


Mükerrem Selen Soyder Kimdir?

Selen Soyder Türkiye 2007 miss Turkey birincisi seçilmiş ve şöhrete ilk adımlarını atmıştır. selen-soyder-miss-turkey-birincisi-fotolarıKızıl saçları beyaz teni ve sevecen tavırları ile türk halkının sempatisini kolayca kazanmıştır. Saç renginin bu denli farklı olması bence yarışmada kendine avantaj sağlamıştır. Yüzü de şirinlik abidesi zaten :)
Biyografi inceleyelim birazda. Hayatı ve özgeçmişine şöyle bi bakarsak her türkiye güzelinde olduğu gibi o da nereli? izmirli manken tabiki. Alsancak doğumlu imiş. Doğum yılı tarihi ise 26 aralık 1986 tarihin doğmuş yani kaç yaşında oluyor şimdi? Çindeki Dünya güzellik yarışmasında derece yapabildi mi acaba. Üniversitede bile okuyormuş bu hatun hangi üniversitede öğrenim görüyor acaba bu akıllı kızımız. Nerede yaşıyor onu bilirsek galiba istanbul. Anne babası ailesi ile falan mı kalıyor acaba. Twitterda yazdıkları pek lisans öğrencisine yakışır şekilde değil ama belli sahte hesaptır. Ama bir kadın güzellik kraliçesi olunca vikipedi sayfası bile oluyor o müthiş bi olay :D vikipedyada boyu kaç yazıyor mesela kilosunu yazmaz heralde. Vücut ölçüleri kaç beden giyiyor falan yazsa iyi olurdu hani. Hatta fotoğraflar resimler görseller fotolar falan desteklemek lazım tabiki. Sosyete magazin haberlerini takip edenler hakkında her bilgiyi öğrenir. Hatta hangi takımı tutuyor onu bile yazıyorlar.
Önceden bi selen soyder twitter adresi vardi ama nedense kapatti. perakedisi kullanıcı adını kullanırdı şimdi başkasına ait o hesap.

resmi web sitesi facebook forum fan club gibi bilgilere henüz ulaşamadım görürsem eklerim.

Selen Soyder Magazin Haberleri

selen-soyder-yer-gok-aşk-dizisi-foto-ayrıldıBiliyorsunuz Türkiyede diziler çok fazla arttı. O dizilerde oynayanlarda ya şarkıcı ya manken. Kameralar o güzel ve yakışıklı yüzlerin nerdeyse ağzına burnuna girecek. Selen soyder hangi dizilerde oynadı. Yer Gök Aşk dizisinde oynadı ama diziden ayrıldı. Bu dizi değişikliği hayranları tarafından şaşkınlıkla karşılandı. Peki Diziden neden ayrıldı? Belki parada anlaşamadılar belki oyuncular arasında huzursuzluk çıktı sonra o da dizi değiştirdi. Neyse Sonra Lale devri dizisine geçti. Zaten bu güzellik ve şirinlikle daha çok sinema filmi diziler reklamda falan oynar. Yüz güzeli resmen makyajsız hali bile daha iyi. Vakko Türban taksa o bile yakışır.
Asıl magazincilerin ilgilendikleri şey dizilerden sonra ünlülerin aşk hayatı nasıl. selen-soyder-bikinili-fotosu-seksiSorular malum Selen Soyderin sevgilisi kim, kiminle beraber çıkıyor erkek arkadaşı var mı evli mi nişanlı mı evleniyor mu kocası eşi kim. Millet işini gücünü bıraktı zaten dizilerdeki mankenlerin gönül işlerine taktılar kafayı. Kimlerle anılmadı ki hadi bi sayalım.

Selen Soyder Sevgilisi Tolgahan Sayışman
Kaan tangöze hayranlığı olduğu için baya bi magazinde yazılmıştı..
Bundan 3 sene önce Buğra Gülsoy ile aşk yaşamışlardı..
Murat ünalmış’ı bilmiyorum ama yönetmen Ulaş inaç ile de beraberdiler en son..
ve son olarak Serenay Sarıkaya’dan ayrılan Tolgahan Sayışman ile Selen Soyder beraberler.
İlişkileri evlilik ile sonuçlanır mı ileride biz de göreceğiz aileler bile görüşüyormuş diye biliyorum

selen-soyder-sevgilisi-tolgahan-sayışman-izle

Selen Soyder Video Görüntüleri


Selen Soyder Miss Turkey seçiliyor görüntüleri izle. Selen Soyder ve Tolgahan Sayışman beraber bu videoda. Ve ülkemizi miss world yarışmasında temsil etmeye de hak kazandı. Bu video görüntüleri ve hiç görülmemiş fotoğrafları için doğru adrestesiniz.

Selen Soyder Fotoğrafları

selen-soyder-sevgilisi-kim-ussuz-bikini-sutyen

Selen Soyder Eski Sevgilisi Ulaş İnaç Fotoğraf

selen-soyder-ulaş-inaç-resimleri-sevgilisi-nişanlı






Kategoriler: Magazin Haberleri Etiketler:
  1. Anonymous
    24/04/2011 11:41 | #1

    Lan bu mu bizi miss world yarışmasında temsil etti.. Bu kıza o tacı veren zevki var ya neyse. Kız sırf kızıl saçlı diye birinci yapmışlar yaa o yarışmadaki şirinliği de pek kalmamış bence dizilere bakarsanız eğer

    • Anonymous
      17/04/2012 09:38 | #2

      videodada soylendiyi gibi o guzel kiz ekranlarda deyisik hayatda deyisik kufurunuzu kendinize saklayin

  2. adsız
    05/05/2011 19:01 | #3

    bu kadar yorumu yapıyosun adını yaz bari boş konuşma bence çok aklın olsa idi o yarışmada juri olurdun kıskançlık bu yaptığın sade güzelliği var bence ve hala daha şirin öyle olmasa idi milyonlar onun olduğu filmi izlemezdi.

  3. Anonymous
    06/05/2011 03:57 | #6

    selen soyder fotoları ararken yorumları gördüm ben de ikinci arkadaşa katılıyorum bence o tacı sonuna kadar hakediyor ve başarıları da ortada zaten. Bu arada sen de adını yazmamışsın o kadar yorum yapmışsın :P isim yazınca ne farkedecek onu da anlamadım ya Ben Ceren bu arada :)

    • Anonymous
      08/03/2012 10:45 | #7

      sana katılıyorum şeker bu arada ben öznur

  4. Anonymous
    14/05/2011 18:19 | #8

    bencen selen soyder o taci hakederek almis cunku kiz em guzel emde cok sirin bence kiz guzel ve sirin oldugu icin miss turkiy 1 guzeli secilmis

    • Anonymous
      08/03/2012 10:42 | #9

      selen bu güzelligiyle bu melekligiyle bırak miss turkkiy 1.lik güzelini dünya güzeli olur sana katılıyorum yani

  5. Anonymous
    15/05/2011 19:50 | #10

    Selen Soydere güzel değil diyen gitsin aynada kendi çirkin yüzüne baksın tamammı

  6. Anonymous
    19/05/2011 15:05 | #11

    bence selen soyder çoook fazla güzell oyunculuğuda harika bu kıza şaf söylenmez

  7. 19/05/2011 16:35 | #12

    meyve veren ağacı taşlarlar taş gibi kıza ne diyorlar yaaa

  8. adsız
    22/05/2011 16:05 | #13

    bence selen soyder ve tolgahan sayışman birbirlerine çok yakışıyorlar….
    tolgahan sayışman ve serenay sarıkaya biribirlerine yakışmıorlar…..

  9. Anonymous
    22/05/2011 20:44 | #14

    sana katılıyorum

  10. Anonymous
    23/05/2011 17:53 | #16

    o serenay çıksın aradan bence tolgahan sayışmanın sevgilisi selen soyder O LA CAK

    • Anonymous
      25/05/2012 09:46 | #17

      bencede. ama o dizide saçmalamaya başladı. çınarın dizideki tüm kadınlardan çocoğu var maaşallah!!! Bari toprakla birleşip mutlu olsunlar. Yoksa o dizinin akıbetide diğerlerine dönecek…

  11. Anonymous
    24/05/2011 19:50 | #18

    bencede öyle birbirlerine çoooooooooooooooook yakışıyorlar tolgahan ve selen olmalı.

    • Anonymous
      08/03/2012 10:48 | #19

      kızlar merak etmeyin yakında tolga melekle şeytanı ayırt edecektir umarım selenle birlikte olurlar ben dilan bu arada şekerler

  12. Anonymous
    24/05/2011 20:18 | #20

    bence gelecek bölüm çınar yeşime bağırsın sonra merdivenlerden insin yeşimde ardından giderken yuvarlansın ama çınar çoktan gitmiş olsun yeşimi hastaneye kaldırsınlar ve bebeğini kaybetsin böylece çınarların mutlu olmaları için önünde bir engel kalmaz.

    • Anonymous
      09/03/2012 19:46 | #21

      guzel espiri…………
      ben diziye bayiliyorum ama selende biraz giyim tarzini deyise kendini savuna bilse o serenayi….

  13. Anonymous
    24/05/2011 20:36 | #22

    bişey daha eklemek istiyorum cansel ve yeşim sevgili olsunlar topraklarda mutlu olsunlar bariiiiiiii bu bölümde birlikte olsunlar sonra toprak hamile olsa. Aaaaayyyy böyle olsa bu bölümü herkes izlemese bana ne derseniz kabulüm. Neeeeee olur sanki gelecek bölüm böyle olsa yönetmenim neoluryaaaaaa lütfeeeeeen.Bende oyuncu olmak istemiştim ama kısmet işte bu arada ben MELİKE.

    • Anonymous
      08/03/2012 10:53 | #23

      melike senin dedin gibi olsa dizide heycan,aksiyon olmazdı ve bu diziyede bakılmazdı illaki her dizide 1 melek 1şeytan olmalı yönetmen bey işini iyi biliyor

  14. Anonymous
    24/05/2011 20:42 | #24

    SANA KATILIYORUM MELİKE KEŞKE OYUNCU OLSAYDIN İNŞAALLAH HAYALİN GERÇEKLEŞİR BEN FUNDA

  15. Anonymous
    24/05/2011 20:46 | #25

    TEŞEKKÜR EDERİM FUNDA HAYIRLISI NEYSE O OLSUN.

  16. Anonymous
    24/05/2011 20:49 | #26

    Amin canım

  17. Anonymous
    25/05/2011 14:15 | #27

    tolgahan sayışman ve selen soyder sevgili olsa valla serenay onları yolar kıskanç şey çok soğuk ve çirkin

    • adsız
      05/02/2012 13:03 | #28

      sen öyle san yeşim karakterine bayılıorum

    • Anonymous
      08/03/2012 09:02 | #29

      tolgahan da işini biliyor yani melek dururken şeytanamı gidecek bu şey dizide gerçekleşti işallah gerçek hayattada gerçekleşir işallahhhhhhhhhhhhsernayın karekterine bayılıyorsan sende onun gibi cazgırsın ozaman birde selene bak melek gibi kız valla

    • Anonymous
      04/07/2012 12:52 | #30

      zaten şimdi sevgililer :D

  18. qulya
    26/05/2011 15:09 | #31

    toprak seni cok seviaem

  19. Anonymous
    27/05/2011 18:16 | #32

    selen soyder sevgilisi ulaş inaç mı? evleniyor falan gibi bi haber görmüştüm de önceden

  20. Anonymous
    27/05/2011 18:34 | #33

    bu sayfayı hazırlayanlara çok teşekkürler sayesinde gözüm gönlüm açıldı be :D

  21. Anonymous
    04/06/2011 15:13 | #34

    bence çoooooooooooooook iyi yaptılar ayrıca 1. yorum yapan arkadaşa hiç katılmıyorum beğenmemişse kendi çıksaydı ve yarışsaydı ayrıca çok ayıp lan bu mu diye konuşulmaz ayıp utan………. yazık sana yazık

  22. adımın ne önemi var sen ismime bakcağına yorumuma bak
    05/06/2011 14:48 | #35

    siz çook bilyrsnz serenay sarıkaya bi kere çok güzel .güzel olmasa geçen sene seçilmezdi miss turkey de o dişlek selenin neresi güzel malın önde gideni germeç ağızlı şey sereneyla tolga gerçekte de sevgili ve byle kalacak selen midir nedir o da ulaş inaçla beraber aralarını böyle mal mal yorumlarınızla boozmayın

    • Anonymous
      12/02/2012 09:28 | #36

      sen nasıl birisin bilmiyom ama zevkini hiç bilmiyorsun selen soyder daha güzel ve tolgahan sayışmanla yakışıyorlar

    • Anonymous
      08/03/2012 08:55 | #37

      sen çok biliyorsunya bikere şeytanla mele ayırt ede memişin hem selenin agızı serenaydan küçük serenay gibi çuval ağızlı deyil çekemiyorsun deyilmi güzellini hatırlatırım selen soyderde birinci oldu şekerim hafızası küçük şey ağızınıda bozma demekki sen serenaya güzel diyorsan sende o tiplerde birşeysin

  23. adsız dediki
    07/06/2011 07:30 | #38

    toprak ben seni çok seviyom keşke gerçek hayatta sen ve çınar sevgili olsaydınız…

  24. adsız dediki
    07/06/2011 07:35 | #39

    HER CUMARTESİ LALE DEVRİNİ SABIRSIZLIKLA BEKLİYORUM ONDAN BAŞKA DİZİ SEVMİYORUM..

  25. asımın ne önemi var sen yorumuma bak
    07/06/2011 07:37 | #40

    lale devri dizisini yapan yönetmene çooooooook teşekkür ediyorum gözüm gönlüm açıldı ….

  26. Anonymous
    09/06/2011 10:04 | #41

    taş gibi hatun valla tolgahanın yerinde olsam serenaydan ayrılır,selenle çıkarım…fıstık gibi kız,çirkin diyenler önce kendilerine baksınlar…

  27. Anonymous
    11/06/2011 22:12 | #42

    toprakla çınar gerçekte beraber olsun serenay yakışmıyor ona at suratlı kız sevmiyom onu

  28. Anonymous
    11/06/2011 22:13 | #43

    aynen onaylıyorum kızın çok uzun suratı var tolgahan nebuluyor onda hiç anlamadım

  29. Anonymous
    11/06/2011 22:15 | #44

    lale devri bence toprak sayesinde izleniyor

  30. toprak
    12/06/2011 08:47 | #45

    şahsen ben lale devrini toprak gelmeden önce izlemiyordum ama şimdi cumartesiyi sabırsızlıkla bekliyorum

  31. Anonymous
    12/06/2011 19:10 | #46

    bence bütün yorumlar çok kötü. kesinlikle 1.liliği o hakediyodu

  32. Anonymous
    13/06/2011 10:01 | #47

    bu kız su damlası gibi toga başkasına nası bakıyo

  33. Anonymous
    13/06/2011 10:03 | #48

    yüce rabim bunları birlikte olsun diye yaratmış

  34. Anonymous
    13/06/2011 10:05 | #49

    toprak dönmezse izlemem ben o diziyi

  35. Anonymous
    14/06/2011 17:39 | #50

    rauf dedi ki…
    toprak seni seviyorum
    toprak denmezse izlemem ben o diziyi

  36. seher
    17/06/2011 17:15 | #51

    arkadaşlar tmm selen 1.liği hakedio ama selenle tolga brlikte olsunlar serenay aradan çekilsin gibi saçma sapan yorumlar yapmayın bu onların bileceği iş bize bişey demek düşmez bn seleni ve serenayı çok seviorum.ayrıca serenayla tolga birbirlerine çok yakışıolar selen de ulaşa.. :) )

  37. Anonymous
    19/06/2011 13:31 | #52

    harikasin toprak çooooooook güzelsin doğal bir kızsın çinarda harika birbirinize çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook yakışiyorsunuz sizi sewiyorum

  38. Anonymous
    19/06/2011 16:32 | #53

    Toprak men seni cooooox sevirem sen gozel bir xanimsan.Sevilmeye layiqsen.

  39. Anonymous
    24/06/2011 07:28 | #54

    bence çok güzel bir kız ona bayılıyrum keşke lale devri sezon finaline girmeseydi acaba nezaman başlayacak

  40. Anonymous
    24/06/2011 08:22 | #55

    çok farklı bi güzelliği var yaa aşık oluyorum galiba :D

  41. Anonymous
    24/06/2011 12:37 | #56

    selen çoook güzel ya gerçekten su gibi çok güzel dru bi güzeeliği var tolgahan o soğuk nevalede ne buluyor selen gibi tatlı bi kız dururken anlamıyorm bende toprak gelmeden önce izlemiyodm diziyi

  42. betül
    02/07/2011 13:56 | #57

    bence serenay daha çok yakışıyo sonuçta tolgahan sayışmanın kimle sevgili olduğu önemli hemmmm

  43. Anonymous
    12/07/2011 13:28 | #58

    selen soyderi çoook seviyorum .Çok masum ve duru bir güzelliği var.Tolgahan sayışmanla birbirlerine çok yakışıyorlar.

  44. dürüye
    15/07/2011 15:14 | #59

    selencim ulaş inanç senden 14 yaş büyük.Bence senden çok büyük.Yine kendin bilirsin.Bu senin kararın.Allah mutlu-mesut etsin.

  45. 15/07/2011 15:59 | #60

    bence birbirlerine çok yakışıyorlar neden öyle diyorsun? Dürüye sen kaç yaşındasın? bence ilerde fikrin değişecektir

  46. Anonymous
    16/07/2011 14:46 | #61

    o lafı betül kızhandığı için diyo selen ve tolgahanla çok yakışıyorlar ulaş ile hiç yakışmıyorlar bu arada ben elasu

  47. DÜRÜYE
    20/07/2011 13:19 | #62

    Ben 22 yaşındayım.

  48. 20/07/2011 16:46 | #63

    çok küçük değilsin de ama yaş farkı çok önemli değil bence.. Erkek daha yaşlıysa çok sorun olmaz diye düşünüyorum..

  49. Anonymous
    22/07/2011 14:38 | #64

    selen ve tolgahan bırbırlerıne cok yakısıyorlar selen dızıye gelmeden once bızde dızıyı ızlemıyorduk ama sımdı cumartesıyı nerdeyse ıple cekıyoruz selen ulasla yakısmıyorlar
    ıns en kısa zamanda ekranlara gerı donerler

  50. Anonymous
    26/08/2011 19:18 | #65

    SELENLE TOLQAHAN COOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK YAKISIYORLAR

  51. Anonymous
    26/08/2011 19:24 | #66

    BENCE TOLQAHAN SAYISMANLA SELEN SOYDER COOOOOOOOOOOOK YAKISIYORLAR LUTFEN SERENAY SARIKAYA DIZIDEDE HAYATDADA KENARA CEKILSIN LUTFEN ONLARA ENGEL YARATMA TUM AZERBAYCANLILAR ADINDAN SOYLUYORUM.

  52. Anonymous
    26/08/2011 19:29 | #67

    SELENDEN SONRA DIZI IZLENMEYE BASLADI ONCE IZLENMITOPRDU BILE SIMDIKI REYTINQLERE BAKIN HAKSIZMIYIM

  53. Anonymous
    27/08/2011 03:20 | #68

    Zaten Serenay ayrıldı sonunda Tolgahandan.. Selen olmasa ızlemezdım kı bende

  54. Anonymous
    03/09/2011 16:31 | #69

    bence selen soyder cooooooooooooooook ama cooooook guzel rolunude iyi yapiyor yesim hayatdada dizidede hayatlarindan ciksin selen seni coooooooooooooook ama seviyorum tum azeriler seni cooook seviyoruz aygun

  55. Anonymous
    03/09/2011 16:35 | #70

    biz seni cooooooooooooooox seviyoruz seni azerbaycandan izaliyoruz senden cox rica ediyorum cinari cadi yesime buraxma seni coooooooooox seviyoruz ve her zaman izliyoruz seni coooooooooooooooooooooooooooooooooooox seven sirin aydan azerbaycandan sana opucukler ve sevgiler

  56. Anonymous
    03/09/2011 16:52 | #71

    selen sana bi sorum var sen neden bu kadar guzelsin

  57. Anonymous
    03/09/2011 17:01 | #72

    topraq seni coooooooooooook seviyoruz sen bizim kalpmizsin canimsin ben azerbaycandan aydan seni cooook destekliyoruz ve seni izliyoruz lutfen cinari yesime burakmna sizi bir gormek istiyoruz yardim edin yusuf karisindan ayrilsin havvaya donsuun siz bir birinize cook yakisiyorsunuz sen cinar havva yusuf azerbaycanin kalbisiz sizi coooooooooooooooox seviyoruz size her zaman bakiyoruz sen cook guzel cooooooooook tatlisin havvada oyle seni coki opuyorum azerbaycandan aydan sabuncu

  58. Anonymous
    05/09/2011 11:26 | #73

    selen seni çok beyeniyorum ve diziye çok yakışıyorsun canımmm

  59. Anonymous
    06/09/2011 12:02 | #74

    çok güzel bi kız ama fazla makyaj onu kısa zamanda yaşlandırır ve başlamış bile

  60. Anonymous
    06/09/2011 12:04 | #75

    kız o yanındaki tipsiz ne öyle ya baban gibi durmuş zararın neresinden dönsen kardır

  61. elif
    19/09/2011 09:59 | #76

    ben elif topragı çok seviyorum ayrıca ona çirkin diyen dönsünde aynada kendine baksın cumartesiyi sabırsızlıkla bekliyorum bende toprak olmasa o diziyi izlemem öncedende izlemiyodum zaten toprak diziye renk kattı bence keşke gerçek hayattada toprakla çınar birlikte olsa

  62. 23/09/2011 16:46 | #77

    MERVE….

    Bişe diim Selen SOYDER’i sırf yok kızıl saçlıymış die mi seçtiler yok işte nesi güzel diyenlere söliyorum girin bi biyografilerine bi göz atın kızda vücut var güzellik var seviliyoda girdiği dizinin reytingleri yükseliyo daha ne istiyonuz başka kimi seçiceklerdi adı üstünde Miss Turkey.Bence Siz Şaşın Serenay Sarıkaya’ya O nasıl Seçilmiş İşte Bu gerçekten Şaşılacak bi konu…

    • Anonymous
      07/03/2012 09:45 | #78

      gerçekten sana katılıyorum melek dururken şeytanımı seçecekler yani onlarda işini biliyorrrrrrrrrrr

  63. neşe
    23/09/2011 19:53 | #79

    Serenay yüz güzeli olmayabilir ama vücudu harika bence sen bi yarışmayı tekrar izle

  64. Anonymous
    25/09/2011 16:32 | #80

    ben seleni cook seviyorum bi kere o cok guzel cinarada cok yakisiyor yesimde guzel ama cinara yakismiyor cinar ve toprak sizi hem dizide hemde hayatda cooook yakisdiriyorum yesim cook kaba ama toprak coooook tatli cooook sirin o benim canim aygun

  65. Anonymous
    03/10/2011 14:53 | #81

    bence çok güzelsin ama sana hiç yakıştıramadım bu bey efendiyi

  66. Anonymous
    23/10/2011 11:09 | #82

    sen acayıp güzelsin tolgahan sayışman la çoooooooooooooooooooook yakışıyosunuz selencim

  67. fasf
    24/10/2011 12:20 | #83

    bencede o tacı sonuna kadar hakediyor onun kadr güzel bi kişi yok

  68. Anonymous
    31/10/2011 13:49 | #84

    bence türkiyede iki güzel kadın var. 1 tuba büyüküstün. diğeri SELEN SOYDER

  69. Anonymous
    08/11/2011 13:23 | #85

    kızlar sizlere süper haberim var serenay vetolgahan sayışman gerçek hayatta sevgiliydi ama ayrılmışlar ve serenay sarıkaya diziden ayrılmaya karar vermiş serenaya öyle söylemek istemezdim eger oynayacaksa canserle olsun toprak ve çınar olsun bir aşk yüzünden diziden çıkması saçma

  70. Anonymous
    09/11/2011 11:06 | #86

    KIZLAR HERKEZ NE DERSE DESİN SELENLE TOLGAHAN ÇOK AMAÇOKYAKIŞIYOELİMDE BİR DEĞNEK OLSADA TOPRAKLA ÇINARI AŞIK YAPSAM AMA ELİMDE ÖYLE BİRŞEY YOK

  71. 11/11/2011 14:17 | #87

    seni seviyorum selen soyder fani

  72. Anonymous
    12/11/2011 15:26 | #88

    Hepiniz sususun betül haklı onemli olan gerçeği…

  73. Anonymous
    18/11/2011 18:35 | #89

    SELEN AŞK YAŞ BAŞ İSTEMEZ AMA SENLE TOLGAHAN DAHA ÇOK YAKIŞIYORSUNUZ…SERENAY ARADAN ÇIKARSA DAHA İYİ OLUR …AMA ULAŞLADA YAKIŞIYORSUNUZ ALLAH MUTLU MESUT ETSİN

  74. sevım sahın
    19/11/2011 22:19 | #90

    bu dızıde toprak oldugu ıçin izliyorum ki

  75. Anonymous
    21/11/2011 12:16 | #91

    ya arkadaşlar kendinizi ne kadar dizilere kaptırmışssınız size ne kim güzel kim değil kim kimin sevgilisi sizi ne ilgilrndiriyor bırakın artık dizilerle yaşamayı da gerçek hayata dönün lütfen biraz.ANONİM

  76. Anonymous
    21/11/2011 12:18 | #92

    SANKİ KENDİLERİ EVLENECEK GİBİ DAVRANIYORLAR GERÇEKTEN HAKLISIN ARKADAŞ:)

  77. Anonymous
    23/11/2011 18:23 | #93

    yorumlari simdi gordum serenaya cirkin diyenler hepiniz%100kizsiniz erkek gozuyle bakamiyosunuz tabi

  78. Anonymous
    24/11/2011 17:54 | #94

    afedersiniz ama ya hepiniz korsunuz yada hepiniz kor numarasi yapiyorsunuz hep selen miss turkey deyip duruyonuz neden kimse serenayin derecelerinden bahsetmiyo ayrica seleni gercekten sevseydiniz onun sevdigine saygi duyardiniz bence tolgahanla daha cok yakisiyo demezdiniz

  79. Anonymous
    14/12/2011 12:57 | #95

    valla bence tolgahan sayışmanla birlikte ol

  80. Anonymous
    14/12/2011 12:58 | #96

    bencede serenay sarıkaya çirkin

  81. Anonymous
    30/12/2011 13:31 | #97

    selen soyderle tolgahan sayışmanla çoooooook yakışıyor serenaydan nefret ediyoruz aradan çıksın onlarda gerçek hayattada evlensinler

  82. Anonymous
    30/12/2011 18:23 | #98

    ben su ben seleni ve tolgahanı çok seviyorum onlara çoooooooooooooooookkkkkkk seviyorum onlar bence gerçek hayattada evlensinler serenaydan nefret ediyorum

  83. Anonymous
    01/01/2012 00:43 | #99

    Lutfen filmleri, dizileri gercek hayatla karistirmayalim. Dizideki harakterlere yorum yapalim ama sonucta onlar hepsi oyuncu ve rollerini oynuyolar. Seleni seviyorsunuz ama Serenayin sucu ne ki. Hayatda Serenay ile Tolgahan sevmis bir birini, yarin ne olur bilinmez ama gercek hayatla, dizileri katmamak lazim.

  84. Anonymous
    01/01/2012 00:45 | #100

    YA SIZ GUZELLIK YARISMALARINA INANIYORMUSUNUZ YA. YAPMAYIN ALLAH ASKINA. COGU TORPILLI, ZATEN DUNYADA BILE BOLE, KALSIN KI BURDA. TORPILLI HEPSI. ADAMIN OLUCAK ARKANDA, O KADAR! BASKA YOLUN YOK!

  85. Anonymous
    03/01/2012 14:02 | #101

    selen soyder ulaş inanç la mutluluklar

    feyza şahinoğlu maçka cumhuriyet ilköğretim okulu

  86. Anonymous
    06/01/2012 11:28 | #102

    bu kiz o kadarda cok guzel diyil

  87. Anonymous
    06/01/2012 11:31 | #103

    selen cok guzel diyil ki miss turkey’e katilsin

  88. adsız
    08/01/2012 18:55 | #104

    tolgahansayıimanla çok yakışıyorsunuz filimdeki gibi gercektede birlikte olsanız çok güzelsin seni çok seviyorum lale devrine iyiki girdin önceden hiç izlemiyordum sen girince hastası oldum

  89. Anonymous
    11/01/2012 19:14 | #105

    selen bence ona gore değilsin

  90. Anonymous
    11/01/2012 19:17 | #106

    çok guzel bir kızsin ona yakişmiyorsun yazan semaseni seviyorum

  91. Anonymous
    24/01/2012 14:02 | #107

    bence selen çok güzel bir kız ve tolgahanla yakışıyorlar fakat olmasa da bizi gern kouların bu olmadığını bilmemiz lazım; fakat dizi hakkında birkaç şeyler söylemek beni mutlu edecek…
    1)dizide toprak ve çınaı küstürmeyin
    2)çınar yeşimin ve sıtkının yalanlarını anlasın ve
    3)o kadar olay oldu yeşimin bebişi düşmedi toprakınki de düşmesin

    eğer düşürürlerse fena olur ve artık yeşim cınarı ıraksın bırakmasa bile çınar yeşime kanmasın ve toprakla olsun

  92. Anonymous
    27/01/2012 18:28 | #108

    kusura bakma abla ama sen bu aralar flimde öyle bir sinir oldunki valla o senarist söyle böyle tatlı bir kızı boyle bir gıcık rolde oynatmasın yoksa flmmintadı kalmadı yolla öldürüverim hadi by seni seviyorum inşallah bende öyle bir talı bir kız olurum öptüm kendine ve kedilerine iyi bak :)

  93. Anonymous
    27/01/2012 18:30 | #109

    bir kız bu kadar mı iyi merhametli olur dizide ne kadar sinir bozzzucu bir durum seni o huyun yüzünden dizide sewmiyom senarist sole bunları by feriha başladı onu izlicem:):):)

  94. Anonymous
    01/02/2012 20:34 | #110

    toprağı çooooooooooooook seviyorum lale devrini toprak olmasa hiç bir zaman izlemeyeceğim ama toprağa da çok kızıyorum niye sıtkıyla görüşüyorsun

  95. Anonymous
    10/02/2012 14:45 | #111

    selen o yellozo cınarı bırakma yarının gelmesini bekliyorum cünkü yarın senin filimin var toprakçıgım seni coıoooooooooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkk seviyorum toprak aynen sevgilinizle çok güzel yakışıyorsunuz filimden çıkarsan emin ol o filimin tatı olmaz

  96. Anonymous
    12/02/2012 11:05 | #112

    çok tatlı ve güzel bir bayan:)ama çınarla beraber olsalar daha yakışıyolar:)gerçi gönül bu derlerya?

  97. Anonymous
    12/02/2012 11:08 | #113

    gerçek hayattada çınar ve toprak aşk yaşasınlar…..inanılmaz yakışıyorlar ya:)

  98. Anonymous
    12/02/2012 14:46 | #114

    selene çirkin diyenler… serenayla selenin dizdeki halini bir kıyaslayın selen o kadar makyajı yapsa burak türkiye güzelliğini dünya güzeli olur ..zaten bunu yeşimciler fark etmiştirde işlerine gelmiyor…

  99. 12/02/2012 14:48 | #116

    bance serenay la cok yakisiyorlar

  100. mutluluk
    12/02/2012 16:41 | #117

    bizde çınarla toprak mutlu olmak istiyoruz bu dizi daha seyredilmez topraga yapılanlara yeterrrrrrr iyice arabesk olmaya başladı yeşimi öldürüyormusunuz sevgilisini mi buluyorsunuz bilmem toprakla çınar artık mutlu olsun çekil artık sevgilileri üzerinden yoksa seyretmemeye kararlıyız

  101. damla altuntaş
    12/02/2012 16:43 | #119

    yakışmamışsınız

  102. Anonymous
    14/02/2012 19:02 | #120

    bence yesim cok guzel biri cinarla da cok yakisiyorlar

    • Anonymous
      15/02/2012 17:40 | #121

      hayır yakışmıyorlar toprak la yakışıyorlar katılanlar

    • Anonymous
      11/06/2012 16:33 | #122

      ya kızım yeşim çok güzelse ozaman yeşimin sayfasına git burda ne işin var bu toprağın sayfası hadi naşşşşşşşşş

    • Anonymous
      29/09/2012 11:48 | #123

      bence de naşşşşşşş

  103. Anonymous
    14/02/2012 19:05 | #124

    butun azarbaycandan yesime sevgilerimiz. Asla cinari kaybetme o senin cocugunun babasi

  104. Anonymous
    14/02/2012 19:06 | #127

    Bence toprak cok cirkin,ama yesim cok guzel

    • Anonymous
      15/02/2012 17:32 | #128

      sen çok yanlış hesaplamışsın toprak yeşimden daha güzel

    • Anonymous
      11/06/2012 16:35 | #129

      yeşimi savunucaksan yeşimin sayfasına aptal şey yeşimin o bir çuval ağızımı güzel

  105. Anonymous
    20/02/2012 15:37 | #130

    bende size katılıyorum selen soyder melek gibi bir kız serenay sarıkaya şeytangibi bir kız melek dururken neden şeytana gidiyo ki*

  106. Anonymous
    20/02/2012 15:39 | #131

    haklısın çınarında kafasını karıştırıyor nede olsa bir şeytan serenay sarıkaya

  107. Anonymous
    20/02/2012 15:40 | #132

    lütfen bu bölümde topran bebegine bir şey olmasın ne olursa yeşime olsun

  108. Anonymous
    20/02/2012 15:42 | #133

    sıtkı her şeyi açıklasın ve çınarla toprak barışsınlar lütfennnnnnn yönetmen bey

  109. Anonymous
    20/02/2012 15:44 | #134

    bu dizi böyle giderse izlenmez sizde birincilinizi kaybedersiniz yerinizi cumartesi günü iffet alır valla bizden söylemesi

  110. Anonymous
    20/02/2012 15:45 | #135

    toprak çınar bu diziye renk veriyor bencetoprak çınar sizi çoooooooooooooook seviyoruzzzzzz

  111. Anonymous
    22/02/2012 17:29 | #136

    selen abla daha yeni senin ve çınar abi dizide sana çoooooooooooooooooooooooooooooook aşk o yelloz yeşim bu diziden çıksa bu dizi birde sıtkı çıksa ne kadar güzel olur

  112. Anonymous
    22/02/2012 17:32 | #137

    selen ab la çok güzelsin ama yeşim ablanın yüzü çirkin olabilir ama vüçudu güzel

  113. Anonymous
    26/02/2012 11:47 | #138

    toprak sen her zaman güzel ve masumsun seni sevmeyen ölsün. yeşimi hiç sevmedim göz var izam var.gerçekten güzel değil bunu görmemek için kör olmak lazım bu kızı beğenen niye beğaniyor açılıp saçıldığı için. güzel olduğu için değil.

  114. Anonymous
    26/02/2012 11:48 | #139

    iyiler her zaman kazanır.temennimiz o.

  115. Anonymous
    27/02/2012 14:22 | #140

    SELEN SOYDER ve TOLGAHAN SAYIŞMAN sizi ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO SEVİYORUM.o diziden keşke selenay sarıkaya çıkar diziden

  116. Anonymous
    04/03/2012 00:37 | #141

    acımasısolmayın orda herkez rolünü yapıyor .Belki kötü gördügümüz insanlar gerçek hayatta iyi olabilirler. lale devri ve yergök aşk çok güzel bir dizi .herkese başarılar……..

  117. Anonymous
    04/03/2012 00:41 | #142

    Selen Soyder çok masum onun için herkez mutluulğunu elinden alıyor.Yazık kıza ya ağlatmayın bu kadar onu.İnşallah bebeği olunca biraz yüzü güler ve Çınar gerçekleri gör artıkkkkkkk.

  118. Anonymous
    04/03/2012 00:47 | #143

    Yeşim cadısıyla Sıtkı uyuzunu filmden alsanız valla çok güzel final olur.

  119. Anonymous
    06/03/2012 14:55 | #144

    yaşasın ya şu duruma son verdiniz sonunda

  120. Anonymous
    06/03/2012 14:57 | #145

    siz yönetmenler işinizi çok iyi biliyorsunuz tam dizi sıkıcı giderken tam büyük bir bomba patlattınız

  121. Anonymous
    06/03/2012 14:59 | #146

    yemin ederimki toprak bebegini düştü diye bakmıcaktık ama siz yönetmenler işinizi çok iyi biliyorsunuz

  122. Anonymous
    06/03/2012 15:02 | #148

    işallah bu bölümünde çınar yeşimi görür lütfen yönetmen bey son anda birşey olupta görmezlikten gelmesin veyada siz deyiştirmeyin lütfennnnnnnnnnnnn bunları okuyun

  123. Anonymous
    07/03/2012 15:45 | #149

    çınarla toprak çok yakışıyorlar ama çınar hep yeşime inanıyor toprak ne zaman yalan söylüyorsa

  124. Anonymous
    07/03/2012 15:48 | #150

    işallah yeşimle sıtkı çıkar dizide toprakla çınar filimde olsunlar yeter
    hepimiz için

    • Anonymous
      09/03/2012 19:50 | #151

      bence dizi toprak cocugu hapiste doguracak cinarda sonradan orenecek boylece dizi daha fazla surer cunku diziye doyamiyorum

  125. Anonymous
    10/03/2012 15:12 | #152

    bence tolgahan gerçek hayatta selenle sew olmalı

  126. Anonymous
    10/03/2012 15:16 | #154

    çınar mal ,yeşim in her söylediine inanıo, toprak çok saf salak gibi bisey, yesim yılan , çiyan gözlere bak yılan yılan

  127. dilan
    12/03/2012 16:56 | #155

    yönetmen bey dizi çok sıkıcı olmaya başladı lütfennnnnnnnnn 1 bomba patlatın

  128. yamur
    12/03/2012 16:57 | #156

    lanet olsun yaa böyle diziye artık bakmıcam

  129. Anonymous
    12/03/2012 16:59 | #157

    yönetmen bey size tönetmen dedikçe pokunu çıkarttınız

  130. Anonymous
    12/03/2012 17:00 | #158

    üffffffff ya bu dizinin sonu böyle bitmemeli

  131. Anonymous
    12/03/2012 17:02 | #159

    neden çınar her yere bakıpta dolaba gelince benim burda ne işim var diyor sizce çok saçmadeyilmi

    • Anonymous
      27/03/2012 14:04 | #160

      sana katılıyorum bencede bazı yerlerini çok saçma yapıyorum

  132. Anonymous
    12/03/2012 17:04 | #161

    bütün diziler gibi bu diziyede bakılmıcak artık sırada adını feriha koydum var

  133. Anonymous
    19/03/2012 11:08 | #162

    çok sıkıcı 1 dizi olmaya başladı

  134. Anonymous
    20/03/2012 11:54 | #163

    offffffffffffffffff bu dizide sıradan 1 dizi oldu

  135. Anonymous
    20/03/2012 16:34 | #164

    Ben zaten sırf Tolgahan ve Selen Soyder var diye izliyorum ama diziyi güzel yapamıyorlar :/

  136. Anonymous
    31/03/2012 14:09 | #165

    sana katılıyorum

  137. Anonymous
    11/04/2012 13:01 | #166

    selen çok mahsum duruyor ama öyle değil tolgahanla çok yakışıyorlar.

  138. birtanesi
    13/04/2012 22:05 | #167

    Ya arkadaslar isin icinde engeler olmasa heycanni kalmazya sizde fazla abartiniz yani

  139. Anonymous
    17/04/2012 09:27 | #168

    keske selen soyderle tolgahan sayisman hayatdada birlikde olsalar eyer toprak cinara geri donmezse ben bu filme bakmiyicam

  140. Anonymous
    18/04/2012 08:29 | #169

    nolursun yönetmencim artık toprakla çınar barışsınlar dizi çok sıkıcı olmaya başladı

  141. Anonymous
    24/04/2012 11:50 | #170

    guzel

  142. Anonymous
    24/04/2012 11:52 | #171

    toprakla çınarın barışmasını cok istiyorum ama toprak çok sıkıcı olmaya başladı

  143. Anonymous
    15/05/2012 14:46 | #173

    SELEN SOYDER çooooook güzel ama sevgilisi berbat miğdem bulanıyor onun yerine TOLGAHAN SAYIŞMAN olsa keşke yaaaaaaaaaaaa

  144. Anonymous
    15/05/2012 14:50 | #174

    BEN SELEN SOYDER İLE TOLGAHAN SAYIŞMANI GÖRMEYİ ÇOOOOK İSTİYORUM NEREDEYSE HER GÜN AĞLIYORUM ONLARA SEVGİM SONSUZZZZZZ

  145. Anonymous
    24/05/2012 16:42 | #175

    sakın çınarla yeşim evlenmesinler valla yoksa bakmam

  146. Anonymous
    27/05/2012 14:36 | #176

    aglamak istiyorum yaaaaaaaaaaaaaaa saçmaladınız dizinin sonunu

    • Anonymous
      11/06/2012 16:30 | #177

      sana katılıyorum ruhum sıkılıyor yaaaa düzeltsinler şu diziyi

  147. Anonymous
    27/05/2012 19:37 | #178

    selen soyder cok gozel sevgilisi berbat

  148. Anonymous
    27/05/2012 19:39 | #179

    cinarla yesimin evlenmesi cok sacma.artik izlemem

  149. Anonymous
    27/05/2012 19:42 | #180

    dogru soylemisiniz dizinin sonu cok sacma

  150. Anonymous
    28/05/2012 13:39 | #181

    yönetmen bey lütfen evlenmesinler size sesleniyorum siz yönetmenlere

    • Anonymous
      11/06/2012 16:23 | #182

      evlensinler canım yinede çınar toprağı seviyor hem formalite icabında evlendiler yeşimle çınarın evlenmesini istiyorsan hadi naşşşşş yeşimin sayfasına burda ne işin var yol alllllllllllllllll

  151. Anonymous
    28/05/2012 13:40 | #183

    ya fragmanında gördüm bu ne saçmalık çınar dünden razımış yeşimle evlenmeye valla izlemicem

  152. Anonymous
    30/05/2012 19:50 | #184

    bence selen ile tolgahan çok yakışıyor serenay cadı şeytan ve çirkinin teki

  153. Anonymous
    11/06/2012 16:25 | #185

    siz yönetmenlere sesleniyorum dizi aynı yer gök aşk dizisine dönderdiniz böyle daha çok bakılır diye zannediyorsanız yanılıyorsunuz

  154. Anonymous
    11/06/2012 16:29 | #186

    ya bu bölümde yeşim toprağın yanına gelip lütfen toprak ne istersen yaparım yeterki olum iyi olsun diyorya toprakta şöyle desin çınara sıtkıyla beraber herşeyi doğru açıklıcaksınız desin yine mal gibi hemen affetmesin

  155. Anonymous
    12/06/2012 15:34 | #187

    az önce öğrendim Tolgahan Sayışmanla sevgili olmuşlar oh be sonundaaa

    • Anonymous
      13/06/2012 16:57 | #188

      sana inanmadım kendim baktım gerçekten öyleymiş ya süper bi haber herkezin moreli düzelir umarım kıskananlar çatlasın nazar deymez işallahhhhhhhhhhhhhhh

  156. Anonymous
    13/06/2012 16:18 | #189

    bu ne ya toprakta hamile onun aplası havvada hamile hemde sevdikleri adamdan hamileler bırakında mutlu olsunlar apla kardeş bu ne ya ikiside acı çekiyor iki, dizide birbirine benziyor

  157. Anonymous
    13/06/2012 16:19 | #190

    toprakta dügün yapıyor havvda dügün yapıyor bu ne ya kopya çekiyorlar birbirlerinden böyle dizi olmaz kiiiiiiiiiiiii

  158. Anonymous
    14/06/2012 07:10 | #191

    kızlar size daha önce söyledim gibi çınar şeytanla melegi ayırt etmeyi başardı yani toprak çınarın kalbini hem dizide hemde gerçek hayatta kazndı nazar deymez işallah

  159. Anonymous
    14/06/2012 07:11 | #192

    yeni ilişkilerine çok sevindim elemtere fiş kem gözlere şiş nazar edenlerin gözü böyle olsun

  160. Anonymous
    15/06/2012 05:23 | #193

    ama daha ortada kesin bir wey yok dimi?

  161. Anonymous
    18/06/2012 11:09 | #196

    slm ben menküşe heyy millet bence iyice sacmaladınız yok selenmiş bilmem serenaymış yok o güzel yok bu daha güzel ben sizlere katılmıyom çünkü her ikisininde ayrı güzellıklerı vardır hem bunu bılmeyen dangalaklara söylüyorum dünyada çirkin kadın yoktur bakımsız kadın vardır okk

    • Anonymous
      18/06/2012 11:15 | #197

      mrb menküşe sana katılıyorum tabiki çirkin kadın veya güzel kadın konusunu tartışmak derin bir ilke ister bunlara hiç gerek yok yaratılan her varlığın ayrı bir güzelliği vardır

    • Anonymous
      23/06/2012 10:59 | #198

      menküşemisin neysen ağızını toplada konuş bu sayfada seleni tutuyorlar hadi naşşşşşşşşşş seranayın sayfasına

  162. Anonymous
    08/09/2012 17:46 | #199

    yaaaaaaaaaa neden izlenmiyorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  163. Anonymous
    08/09/2012 17:47 | #200

    allaaaaaaaaaaaaahhhhhhhh kahretsin izlenmiyor

  164. Anonymous
    08/09/2012 17:48 | #201

    siz sevgili yönetmenlere söylüyorum lütfen yeşim herşeyi söylesin çınara yine rüya felan olmasın ne olursunuz

  165. Anonymous
    08/09/2012 17:49 | #202

    ne olursunuz sizde adını feriha koydum dizi gbi saçmalamayın

  166. Anonymous
    22/09/2012 16:49 | #203

    bu bölümündede çınarla toprak arasında bişey olmazsa artık size yuhhhhhhhhhhhhh diyorum

  167. Anonymous
    22/09/2012 16:56 | #204

    yuh artık ya çınarla topran arası düzelsin

  168. Anonymous
    22/09/2012 17:00 | #205

    ne kadar saçma oldu bu dizi yaaaaaaa

  169. Anonymous
    22/09/2012 17:01 | #206

    şu diziyi düzeltiyormusunuz macera mı katıyorsunuz aksiyonmu ne yapıyorsanız elinizi hızlı tutun

  170. Anonymous
    22/09/2012 17:02 | #207

    diziyi artık düzeltin yoksa yerini başka diziler ve kanallar alcak benden söylemesiiiiiii

  171. Anonymous
    23/09/2012 10:19 | #208

    neden izlenmiyor

  172. Anonymous
    23/09/2012 10:42 | #209

    bu dizinin dogrularını ortaya sıtkı çıkartır artık

  173. bahar
    28/09/2012 15:48 | #210

    ya biriniz yazmissiniz ki serenay ciksin aradan selenle tolgahan cok yakisiyorlar ne mantiksiz yorum bu asil selen ciksin aradan serenayin sevgilisini calip araya giren o ayrica serenay selenden daha basarili ve guzel serenay supersin

  174. Anonymous
    02/10/2012 13:52 | #211

    ya tam dizi yerine oturdu derken yeşim topragı vurmasın

  175. Anonymous
    07/10/2012 16:08 | #212

    serenay cok guzelllllll selen iyrencccccc patlayin selen fanlari

  176. Anonymous
    11/10/2012 18:35 | #213

    sizin zevkiniz yok ya en guzel oyuncular/nurgul yesilcay yasemin ergen lavinia longhi ayca turan zeynep dortkardesler

  177. Anonymous
    28/10/2012 13:32 | #214

    tam yeşim gitti derken o kız çıkıpta herşeyi mahvetmesin lütfen siz sevgili yönetmenlere sesleniyorum

  178. Anonymous
    28/10/2012 13:32 | #215

    çınar biseferde o kıza aşık olursa çok saçma olur izlenmez

  179. Anonymous
    28/10/2012 13:34 | #216

    toprakla çınar birleşmezse yerini alev alev alır yönetmenlere söylenir

  180. Anonymous
    05/11/2012 19:40 | #217

    üfffffffff herşeyin içinde ahmet çıkıyor

  181. Anonymous
    12/11/2012 13:51 | #218

    çok ama ço irenç oldu çınar şimdide yeni gelen kızımı sevecek

  182. Anonymous
    12/11/2012 13:54 | #219

    ya bu dizi için annemden birsürü fırça yiyorum ama artık bitti izlemiyecegim için çünkü artık gerçekten saçmaladılar farkına varın artık bi zahmet yönetmenler

  183. Anonymous
    06/12/2012 18:54 | #220

    işte ya işteeeeeeeeeeeee dizi dedin böyle olmalı

  184. Anonymous
    06/12/2012 18:55 | #221

    lütfen azra aralarını bozamadan toprakla çınar evlensinler

  185. Anonymous
    06/12/2012 18:55 | #222

    ahmette topran peşini bıraksın artık yaaaaaaaaaaaaaaaaa:D

  186. Anonymous
    14/12/2012 14:10 | #223

    ya üffffffff ya yine azra çınar ve topragın arasını bozacak

  187. Anonymous
    17/12/2012 12:07 | #224

    oldu bide azra çınardan çocuk dogursun tam olsun laleden-yeşimden-topraktan bide azradan olsun tam olsun siz yönetmenler bazen diziyi saçmalıyorsunuz

  188. Anonymous
    17/12/2012 12:09 | #225

    tam dizi yolunda gidiyor derken yoldan çıkarıyorsunuz şu diziyi

  189. Anonymous
    17/12/2012 12:10 | #226

    evet ya remzinin dedigi gibi şu topran annesi bi işede burnunu sokmasa olmaz sankiiiiiiiii
    aptal kadınnnn

  190. Anonymous
    17/12/2012 13:23 | #227

    işallah bi terslik olmazsa yeni bölüm süperrrrrrrrr

  191. Anonymous
    17/12/2012 13:24 | #228

    evlenecegim kişi banada böyle bir süpriz hazırlar umarım bayıldım ya o ne biçim evlenme teklifiydi öyle

  192. Anonymous
    23/12/2012 11:31 | #229

    offffff ya biseferde bi başka adam musallat oluyor toprakla çınarın mutluluna

  193. deniz
    26/11/2013 19:42 | #230

    beni aşk hayatı ilgilendirmiyor.Ama selen çok güzel herşeye yakışıyor umarım bu yazıyı yazdıktan sonra beni hatırlar unutmamıştır o zaman

  1. Şimdilik geri izleme yok