Category Archives: Komik Videolar

Kediler ve Köpekler Arasındaki Farklar :)

Kediler Vs Köpekler

kediler-ve-köpekler-arasindakı-farklar
Youtube sitesinde gördüğüm bu videoya bayıldım. Muhtemelen bir kedi sahibi hazırladı. Kedi ve köpekleri komik bi şekilde karşılaştırmış. Önce oyun, kediler nasıl oynar köpekler nasıl oynar. Kedi videolarda çok şirim ama köpekler biraz komik olmuş. Sonra nasıl uyular. O köpek rüyasında ne yapıyor acaba :) En son ise beceri. Kediler ip ince çıtaların üzerinde yürürken, videodaki köpek izleyicileri baya güldürüyor. Köpek sahipleri alınmasın kedileri de köpekleri de seviyoruz :)

Hakan Hepcan Vine Hesabı Nedir?

Hakan Hepcan Vine Hesabı Nedir?

6sn lik videolar yapıp yayınlanan Vine programı gün geçtikçe popülerliğini artırıyor. Hakan Hepcan ismi ise bu programın Türkiye’de en öne çıkan kişilerden biridir. Gerçekten harikulade bişey Türkiye’de Vine ı en iyi kullanan isimlerin başında gelmek. Zaten 70 binden fazla takipçisi var twitterda ve Vine üzerinde. Açıkçası vine’da görmeden önce ben ne müzikle uğraştığını biliyordum ne de twitterda fenomen olduğunu. Ama şimdi o bir Vine fenomeni. Ha bu arada boşuna kıskançlık yapmayın adam gerçekten komik..

Hakan Hepcan’ın Vine Hesabı : Hakan Hepcan (Hakan yazınca ilk o çıkıyor)

Hakan Hepcan Twitter Adresi :  twitter.com/slmbenbalcocuk

Hakan Hepcan Vine videoları bilgisayarda İzle : vinebox.co/u/wt9vj02CVZO

hakan-hepcan-vine-video-izle-twitter-rol-kuma

 

Profile

Hakan Hepcan rol / kuma

Hakan Hepcan Facebook Adresi : www.facebook.com/hakan.hepcan

Beşiktaş İstanbul

Instagram Hesabı : instagram.com/slmbenbalcocuk

 

Balon Futbolu İzle

balon-futbolu-izle-komik

Balon Futbolu İzle

Türkiye’de futbol sevmeyeni zor bulursunuz ama bu futbol biraz farklı. Özel balonların içine girmiş futbolcular çok komik görüntüler çıkarmışlar ortaya. Türkiye’de olsa izdiham yaptırır valla. Neden böyle eğlenceler geç gelir ki. Bari tatil bölgelerinde başlatsalar.

En Komik Hareketli Resimler gif

En komik Gif Resimler Hareketli

futbolcu-faul-merdivenlerden-düştü
Futbolcular omuz omuza beraber koşarken birden beyazlı oyuncu çizgide oldukları için yanındaki siyah formalı futbolcuya omuz atıyor. Orta sahada olsa sadece foul olurdu ama burda adam merdivenlerden aşağı yuvarlanıyor.

küçük-kız-kardeşine-tokat-attı-yumruk-resimBilgisayar Ornarken Kız Kardeşini Tokatlayan küçük kız

komik-çocuk-topa-vuramadı-gif-hareketliKüçük çocuk amerikan futbolu topuna vurmaya çalışıyor ama bir türlü vuramıyor ve yere düşüyor..

Omegle Webcam Görüntüleri izle Chat Yapanlar

Omegle Webcam İzle

omegle-webcam-görüntüleri-izle-chat-rouletteİnternetin en kolay en pratik en iyi chat sitesi nedir diye sorsanız hiç düşünmeden Omegle derim. Bence şu anda chat konusunda rakipsizdir aksini düşünen varsa sitesini önerebilir. Neyse Omegle iyi ama web kameralı kısmını ise asla önermiyorum. Selam bile vermeye tenezzül etmeyeceğiniz insanlara yüzünüzü, odanızı, ev halinizi falan göstermeyin yaa. Bin türlü insan var.

İşte aşağıdaki görüntülerde elemanın biri efsane bir şakayı Amerikan askerlerine yutturmuş. Sözde kızın biri kamerada dans etmeye başlıyor ama o da ne arkadaşı giriyor odaya. Ohoo bi tane daha. Oda kız dolmaya başlıyor.. Havlu ile gelen var pijama ile gelen var yatağın üstüne çıkıp dans ediyorlar. Bu arada şakazede askerler ağzı açık olan biteni izliyor hatta hala kolejde mi okuyorsun kız yurdu mu orası diye soruyorlar. En son çatıdan bi direk sarkıtıp direk dansçısı bi kız inince işin rengi ortaya çıkıyor. Şakalayan bebe de kendini gösterip bi de utanmadan hareket çekiyor :D

Ata Demirer Justin Bieber Avea Reklamı

Ata Demirer Justin Bieber Reklamı

ata-demirer-justin-bieber-avea-ali-handıroAta Demirer‘li son avea reklamında Ata dayımız  Alina Boz yeğenini Justin bieber’in kulisine sokmak için kılıktan kılığa giriyor. Ama kız akıllı çıkıyor ve avea sayesinde jastinle tanışıyor. Gitar çalan Ali Handıro baby baby beybi ooooh. Justin Bieber konseri ne zaman ve nerede derseniz  2 Mayıs İtü Maslak stadyumunda olacak. Bu arada reklamda oynayan kız kim biliyor musunuz? Ben bilemedim bi türlü

Detaylı bilgi için : Justinegidenyol.com

Reklamda Okan Bayülgen’in Justin Bieber reklamı yapması traji-komik olmuş. Disko kralında defalarca belieberlara laf atmış hatta bi kaç parodi bile yapmıştı. Şimdi ise Avea için hadi bıdı bıdı tıkla da Jastinle tanışma şansını yakala diye konuşuyor. EEE para konuşturuyor…

Güncelleme:  Justin Bieber Reklamında oynayan güzel kızın adı Alina Boz. Yorumlardan Ayşin’e çok teşekkür ediyorum süpersin…

İçki içen Karga – Alkolik Sarhoş Karga votka içiyor

Alemci Karga Olur mu?

içki-içen-karga-video-izle-sarhoşBen böyle bir video görmedim hayatımda.. Olay Rusya’da geçiyor olabilir. Parkta ailecek oturuyorlar ve bir karga ailenin yanına geliyor. Adam hemen kuşa ekmek veriyor o da yiyor. Ulan nerden aklına geliyorsa adam bu defa da Şarap mı votka mı nedir içki veriyor kuşa. Karga tadıyor üff hemen yumuluyor bardağa.. Sallanmaya yalpalamaya başlıyor ama durur mu doldur be meyhaneci kuşu geberip gidecek alkol komasına girecek nerdeyse :D kesin izleyin video görüntülerini..

alkolik karga izle, içki içen karga, karga içki içermi, karga içki içiyor izle, karga nasıl içki içiyor, sarhoş olan karga, votka içen karga, karga-alkolik-sarhoş-içki